Skip to main content
Grija e la noi, bucuria la tine

Livrare & Returnare

1. Transport & Livrare

La STORELISK ne asigurăm că toate coletele ajung în siguranță și că fiecare comandă este pregătită cu grijă, în funcție de sensibilitatea produselor. Produsele fragile sunt ambalate individual gratuit, chiar dacă acest proces durează mai mult, pentru a garanta integritatea lor.

  • Termen de livrare:

    • Comenzile sunt livrate în cel mult 3 zile lucrătoare;

    • Ne străduim să expediem orice comandă în următoarea zi după plasare.

  • Tipuri de livrare disponibile:

    • Livrare prin curier rapid;

    • Livrare la easybox (disponibil în curând).

  • Tracking: Vei primi numărul de urmărire prin email, imediat ce comanda este predată curierului.

  • Transport gratuit: Pentru comenzile de peste 300 lei.

  • Produse deteriorate la transport: Dacă produsul ajunge deteriorat, acesta poate fi înlocuit sau rambursat daca suntem notificati in termen de 48h de la primirea coletului.

  • Țări disponibile pentru livrare:

    • România (alte țări vor fi disponibile în curând).

Ești din altă țară și dorești să comanzi?
Creează un cont, adaugă produsele în coș și contactează-ne prin WhatsApp, social media sau email. Putem aranja manual livrarea și în alte țări.


2. Returnare produse

Important ->  Citeste Politica de Retur!

Dacă nu ești mulțumit de comandă, poți returna produsele în termen de 14 zile calendaristice.

Costul de transport pentru retur este suportat de client, iar coletul poate fi trimis prin orice firmă de curierat la adresa: " Str.Vasile Lucaciu, Nr. 16, Oraș: Negrești-Oaș, Jud. Satu Mare, Tară: România, CodPostal: 445200" 

Instrucțiuni generale:

  • Urmează pașii de mai jos pentru a returna produsul;

  • Citește politica noastră pentru detalii suplimentare privind condițiile de returnare.

Retururi fară aprobare vor fi disponibile în curând! Awb generat direct din site-ul nostru!


Instrucțiuni pentru utilizatorii cu cont 

Felicitări! Dacă aveți un cont pe site-ul nostru, returul este super ușor și rapid. Tot ce trebuie să faceți este să accesați secțiunea Comenzile Mele și să urmați pașii pentru retur.

  1. Accesează secțiunea „Comenzile Mele” din contul tău;

  2. Identifică comanda și selectează opțiunea „Returnați articolul”;

  3. Completează motivul returului, acțiunea dorită (rambursare sau schimb) și eventuale comentarii;

  4. Dacă ai plătit ramburs, adaugă în comentariu IBAN-ul contului bancar pentru rambursare;

  5. Dacă ai plătit cu cardul, banii se returnează în același cont;

  6. După aprobarea cererii, vei primi un email de confirmare;

  7. Trimite produsul la adresa:
    Str. Vasile Lucaciu, Nr. 16, Negrești Oaș, jud. Satu Mare, Cod poștal: 445200;
    (Costul transportului pentru retur este suportat de client).


Instrucțiuni pentru utilizatorii fară cont 

Ne pare rău, dar returul este puțin mai complicat dacă nu aveți cont. Vă recomandăm să vă creați un cont la următoarele comenzi pentru a beneficia de retur simplu, rapid și fără bătăi de cap.

  1. Trimite un email la office@storelisk.ro cu:

    • Nume și prenume;

    • Număr de telefon;

    • Număr comandă (sau ID comandă);

    • Motivul returului;

    • Acțiunea dorită (rambursare / schimb);

    • IBAN și numele deținătorului (pentru plata ramburs), daca ati platit online cu cardul aceasta informatie nu este necesara.

  2. Așteaptă aprobarea cererii;

  3. Trimite coletul prin curier la aceeași adresă ca mai sus;

  4. După verificarea produsului, banii vor fi rambursați în contul indicat.

Ne puteți contacta și pe WhatsApp sau pe social media (Facebook, Instagram, TikTok) pentru a vă ajuta! Vezi pagina noastră de contact!


Important:

  • Coletele trimise pentru retur cu plata transportului la livrare vor fi refuzate.

  • Pentru suport suplimentar, ne poți contacta prin email, WhatsApp sau social media.

Continuă cumpărăturile